پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

.......!!!

1392/4/23 3:30
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پسملی من!! بالاخره من عکس این لباس استقلالتو گذاشتم،هر روز که به وبت سر میزنم بابا مسعودی ازم میپرسه که عکسشو گذاشتی آخه بابایی خیلی فوتبالیه و توی تیمای ایرانم شدیدا استقلالو دوست داره میگه میخوام پسرم هم مثل خودم باشه، حالا رفته اینو گرفته که میخوام توی بیمارستان تنت کنم تا خون پسرم آبی بشهخندهخنده بقیه هم اسباب بازی ها و لباسات و کفش خوشملته که روزی صد بار میرم سر کشوتو نگاشون می کنم و کلی باهات حرف میزنم و ذوقشونو میکنم، می دونم تا تو بیایی من دیوونه میشم. وااااای خدا جون با این لباس قرمزت با یه کلاه و جوراب قرمز می دونم خوردنی میشی هلوی منماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
23 تیر 92 4:18
با سلام
تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست:
حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد
http://temparti.blogfa.com/
انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین
تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و...
انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون)
انواع قاب و فریم عکس

ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه
ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن

همه جوره در خدمت شما هستیم
طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن
منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید

حتما میبینم.
رومینا
23 تیر 92 10:54
سلام سلام خوبید؟ نی نی پسری چطوره ؟ امیدوارم صحیح و سالم بیاد بغلت و از بودن باهاش لذت ببری


مرسی عزیزم شیطونک منم خوبه،از لطفتون ممنون.
سودابه
24 تیر 92 11:06
مبارک کوچولومون باشه ایشالا به شادی استفادش کنه...

راسای عزیزم اگه ناراحت نمیشی قالب وبلاگتو عوض کن آخه فونتشش خیلی بد میشه و خوندنش سخت..


مرسی خاله جون.ممنون که نظرتونو گفتین یه قالب رنگ آبی خوشکل پیدا کنم حتما.
حانیه
27 تیر 92 2:42
سلام
امیدوارم فرزندی که تو راهه وقتی به دنیا میاد سالم باشه و در کناربمونه راستی
به وبلاگ گل پسر سری بزن و نظر بذار


سلام دوست من حتما عزیزم.
شیما
3 مرداد 92 3:29
عزیییییییییییییییییییییز دلم مبارکش باشه الهییی مونا جون نی نیامون تقریبا هم سنن من 3 هفته کمترم
شیما
3 مرداد 92 3:33
راسییییی ما خودمونم هم سنیم چه تفاهمی


آره شیما جونی فهمیدم نی نی هامون که تقریبا همسن و سال میشن ایشالا که زود بیان تو بغلمون و مهمتر از همه سالم باشن
شیما
19 مرداد 92 21:14
آره عزیزمایشالااااا مونا جونم.کی شه بیام از نی نیای تو بغلمون بنویسم